Thursday, May 07, 2009

the mengkuang dam

hehe..its a beautiful day...oh..oh..oh..beautiful day...

today we have replacement class until 5.15 sumthing. as usual this 'haha' charlies angle..planned to go to jogging at mengkuangg dam. last 2 days, we took a ride to mengkuang dam and balik awal becoz of hujan. wif baju kurung, n baru balik dari bershopping di Kulim, we went to lepak at the tasik sampai hujan.

it is quite tiring walk but besides we felt happy and enjoy our walking walaupun jauh lah..lebih dari 2.4km. yelah kan.. cadangan tu mmg dah ada, tp pelaksanaan nya tu yg lambat, bak kata Najwa. tapi kalau selalu buat, musti kurus..aku plak tambah.

dari hujung ke hujung kami jln, dari pukul 5.45ptg sampai pukul 7.15...lama gak tu. ni lah, kena lari 2.4km aka 6 pusingan standard size balapan lah kiranya..last attemp, aku ngn najwa antara yg last sekali. dalam 22.0++ lah recordnyer..tp Awa last skali..hehhe..aku, 3rd last. mencabar iman seh...tapi aku ttp relaks malas nak push sgt. takut aku pengsan. lama siut x berjogging. tup2 kena lari plak. so sebagai persediaan last minit lah ni...next wik kami gagah jgk lah berjalan ke mengkuang dam.

balik plak bantai makan..so kesimpulannya...ntah..serupa x yah lari..but at least, aku dah mengcomplete kan lawatan aku ke mengkuang dam, dari hujung sana...sampai hujung sini...pi lah..cantik..

No comments: