Monday, August 21, 2006

kereta yang rosak...

nak nangis rasanya bila keta rosak..dah ler cantik2 ni, sempena nikah kak siti kita..huhu..dah jodoh mu...bahagia lah hinnga ke akhir hayat di berkat dan dirahmati. nasib baik keta rosak kat jln tangsi jer..dkt dgn bank negara tu..berenti plak dpn bali polis jln parlimen...ntah..berenti jer. dgn suara risau dan susah hati, aku pun telepon bos bagi tau aku dtg lambat hari ni, keta rosak. dah ler en jas x dak di kl...lone ranger lah aku lagi...
aku bawak keta pi paking kat bukit aman, tmpt paking masa laman hari tu..nak mintak tolong pak uda, aku rasa dah tau dah jawapan dia...alamak...cemana ek? uda bukan nyer tau bab2 kereta nih...so aku pun mengabai jer lah kata2 suami ku itu..aku lebih arif pak cikku cemana...
bwk kereta perlahan lalu ler jln loke yew balik. nampak lah macam benkel kerete, tapi ada org basuh2 n cuci...so aku pun tanya..sah ler bukan workshop..bwk slow2 lagi terus balik rumah lah..pi tmn tenaga. workshop biasa aku p service keta tu... ok gak..sebab ada bank kat situ..boleh cucuk, ada cc boleh lepak sambil menulis blog..(tgh tulis nih!) dalm setangah jam kot siap... tunguuu jer lah...oh dah pukul 10.30..kak ct mesti dup dap dup dap, tgh sarung cincin tunang lah tu...keh lah..no komen dah pasal pompuan nih..biar ler dia dan hidupnyer..

2 comments:

~The Urban Factor~ said...

loh...keta rosak ka...tadi pagi time sms aku okie lagi ka dah rosak cek??so now okie oledi??

hmmmm...aku penat gila, hectic weekend. shopping kawin maa! hehehhe...

nak balikkkkk!ngantuk!

atanava said...

time tu baru bangkit tidoq. mana tau gomen cuti, israk mikraj...ok dah keta tu..bnyak gak kena..dapat gak tgk kak ct nikah...